Saturday 25 January 2014

Robert Burns, Some Verses For Burns Night

 
It's Burns Night tonight, whether you abide in Scotland or not;  for if you love Scotland or have any ancestral lure to it, you will probably know about the great poet Robert Burns.  He was a beautiful writer of verse (and a bit of a Casanova too) and has been one of the most loved figures of Scotland for a very long time.  He is one of my favourite writers. Here are some romantic verses from a song:

Oh Wert Thou In The Cauld Blast:

Oh wert thou in the cauld blast
On yonder lea, on yonder lea;
My plaidie to the angry airt,
I'd shelter thee, I'd shelter thee:
Or did misfortune's bitter storms around thee blaw, around thee blaw,
Thy bield should be thy bosom, to share it a', to share it a'.
Or were I in the wildest waste,
sae black and bare, sae black and bare,
The desart were a paradise,
If thou wert there, if thou wert there.
Or were I monarch o' the globe,
Wi' thee to reign, wi' thee to reign;
The brightest jewel in my crown,
wad be my queen, wad be my queen.

 
 
 
 


No comments:

Post a Comment